16 februari

Okej, det har verkligen varit världens sämsta uppdatering. Vi vet...
Men på vardagarna går jag i skolan, praktiserar, jobbar, försöker hinna plugga och träna så det är inte så mycket roligt att skriva om direkt. Och sen på helgerna passar man på att ha kul och tänker inte direkt på  att skriva i bloggen, men ska försöka ändra på det nu. Ett litet inlägg kan ju inte vara så svårt att slänga in :)

Men i helgen har jag hunnit fylla år och så har det ju varit alla<3dag. Jag har med andra ord haft väldigt roligt och mysigt.
I fredags när jag fyllde år käkade jag först med familjen, fick presenter och fikade. Mycket bra måste jag säga!
Sen kom det över lite vänner och så förade vi och drog ut. Vi drog till ett konsigt ställe, med konstiga människor och konstig musik. Men vi gjorde det roligt ändå :)

I lördags då det var alla<3dag var jag såklart med Fredde. Vi åkte hem till honom där vi va själva och käkade istortsett hela tiden massa gott och hade det myspys. Och igår gymmade jag och städade rummet, sen hade vi det bara mys hemma hos mig.

Det var lite snabbt om vad som hände i helgen iaf, och i fortsättningen ska vi försöka uppdatera regelbundet...
Önska oss lycka till!


Kommer upp lite bilder senare!
/ Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0