25 februari

Kul att man har gått och blivit sjuk mitt på lovet. Som tur är är jag inte ensam om det utan Fredde är sjuk han med. Lite värre än mig med tanke på att han har feber vilket jag inte har fått, än. Det känns ju inte som en händelserik dag idag då vi endast har tagit oss till apoteket för att köpa ipren, strepsils och vitaminer och sedan till Vi för att köpa cola, mjölk, burn, lakrits katter och spaghettiringar. Mm väldigt hälsosam "mat" men det var trots allt det ända vi var sugna på.
Det har ändå varit ganska skönt att ligga i soffan med täcken och kollat på tv och slummrat lite hela dagen. Men imorgon blir det jobb så då får jag se till att må bättre.
Jag vet att det är tråkigt att läsa bloggar som inte innehåller några bilder, men eftersom att jag bott hos Fredde sen i fredags och mest sitter vid bärbara har jag tyvärr inga bilder att dela med mig av. Men imorgon kan jag pallra mig till Freddes dator och kanske bjuda på lite gamla, roliga bilder. 

Idag fyller även Fridas mamma år, GRATTIS SUSANNE! :)


Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0