3 Februari

Hellu!
Jag och Alex är verkligen dåliga på att uppdatera.
Men nu ska det fan ta och bli ändring på det!

jag tänkte berätta lite vad jag har haft för mig nu i helgen.
I fredags så hade vi friluftsdag så jag, Fia och Alex drog in till stan för att leta efter balklänningar, men vi kollade på mycket annat istället. Sen så drog jag hem till min syster (annawilliamson.blogg.se) som bor i Hammarby sjöstad och där tog vi en fika tillsammans samt snackade lite små skit.. =)
På kvällen så drog Jag, Alex och Fredde hem till matte och där hade vi det riktigt trevligt. Sedan kom Hammar och hämtade upp mig.
På lördagen så skulle jag träna vid 10 tiden hade jag tänkt, men jag vaknade av att jag var jätte förskyld så då sket jag i det. Men nästa gång jag vaknade så var jag inte förskyld längre, så jag tog cykeln och cyklade runt lite. Sen på kvällen gick jag ut med Hammar och hans crew, det var riktigt roligt det! =)
På söndagen tog jag och Hammar det väldigt lugnt, mös, käkade, kollade på tv och sådant. Sedan drog vi hem till Tampa och kollade på film.

Sen så har det vart plugg och lite annat tråkigt som tillhör vardagen.. 



                                   Innan utgången                              

Kommentarer
Postat av: susanne

vilken tuffing,bra bild anna tog, kram mamma

2009-02-04 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0