11 Januari

Min helg har varit jätte skön! Kände att jag behövde ta det lugnt och det är just det jag gjort.
I fredags slutade jag kl 7 så då var det bara att åka hem och käka snabbt och sen hem till Frida. Där satt vi och kollade på Lets Dance, såklart. Vissa var bättre än andra och jag har faktiskt inte någon favorit ännu :p
Efter Lets Dance slappade vi bara framför tvn och hade det skönt!

Igår kom farmor förbi en stund med fika och det smakade väldigt bra. Sen blev det en till chill kväll fast med Fredde och Pontus , vi käkade, kollade när Pontus spelade något tvspel och kollade på tv. Jag blir så himla sugen på att också ha en egen lägenhet när jag är hos Pontus. Vad skönt det skulle vara att ha allt för sig själv och inte ha 100 pers runtomkring sig hela tiden :p Men men det skulle aldrig min ekonomi klara så det är bara att vänta några år... Om inte Fredde flyttar snart vill säga ;) hehe

Imorse ringde Linda och väckte mig och det var bara att pallra sig upp eftersom jag lovat att komma till henne tidigt för att hjälpa henne med lite plugg. Men så mycket plugg blev det inte. Vi fikade och tog lite roliga bilder med hennes systemcamera. Tråkigt bara att jag aldrig kan bli bra på bild :p haha men vi hade riktigt mysigt!

Nu sitter jag här hemma och väntar på att vi ska äta tacos, det var ganska länge sen jag åt det så det ska bli jätte gott :D 

 
/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: em

nemen har ni skaffat blogg :D va kul!

2009-01-12 @ 21:23:45
URL: http://emelisofinorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa :D

2009-01-14 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0