12 Januari

Måndag= Skola och jobb från 08.15-19.00.
Det kan vara väldigt jobbigt men på jobbet har jag roligt så där går tiden oftast snabbt. Sen lyxade jag och Schyler till det lite idag när vi hade lååång håltimma. Vi åkte hem till hennes nya hus och gjorde lunch och bubblade. Hur skönt som hellst verkligen :) Och det gjorde nog så att jag orkade med resten av dagen.

Jag såg precis ett program på tv4+ om två tjejer som är siamesiska tvillingar. Jag förstår inte hur allt fungerar då de bara har två ben, två armar osv men två huvuden. Men häftigt var det och jag beundrar dem för att klara av allt de gjorde!

Men nu ska jag krypa ner brevid Fredde och sätta på någon bra film! / Alexandra

Jag hittade den här bilden på aftonbladet, det är de två tjejerna som var med på tv.
Ni ser hur duktiga dom är, båda två har precis tagit körkort!

Kommentarer
Postat av: Schyler

Väldigt skön dag, men seg som bara den :) tack för sällskapet gumman!

2009-01-13 @ 14:35:13
URL: http://improveme.se/schyler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0