14 Januari

Hellu!

Tänkte berätta lite vad jag har haft för mig idag.
Gick till skolan i morse (blev lite försenad, Opps!), mötte sedan upp Alexandra och så fick vi gå och käka tidigare än de  andra i våran klass, eftersom vi skulle gå till Dalskolan för att berätta om våra nya utbildningskurser som vi ska få till hösten här på Tyresö Gymnasium. Man får förfan en biobiljett så varför inte=p 

Ja, som sagt så har man vart i skolan i princip hela dagen.
Men efter skolan så gick jag till Tyresö Centrum för att möta upp Elin för att ta en liten fika på Espresso House. Det var verkligen jättetrevligt!
Sedan gick vi hemåt tillsammans!
Vi får ta och se till att göra detta oftare Elin! =)


                                             Jag och Elin från 2006



Ikväll så ska jag vara med Hammar och vi ska bara ta det lugnt. Jag får vara extra gullig mot honom ikväll eftersom han bara jobbar och tränar hela tiden, så han ska få en liten avkopplingsstund nu, här hemma hos mig!

Hejsvejs! /Frida


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Snart tre år gammal bild! Finns det verkligen ingen bättre på oss två?!



Absolut, vi har haft ett rätt stort mellanrum nu mellan våra fikakvällar som vi brukade ha rätt ofta! Vi ses imorgon!

2009-01-15 @ 23:29:24
URL: http://halvmes.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja, jag vet. Vi måste verkligen börja ändra på det! =)

2009-02-18 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0