21 Januari

Hellu!
Förlåt mig men jag är så himla dålig på att uppdatera våran blogg.
men hmm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om... så jag berättar lite om hur min dag har vart.
Dagen börjar med att jag är går i skolan och håller på med olika arbeten, sedan kom jag hem och slappade ett tag, kollade på one tree hill.. Men sen så, tro det eller ej, så städade jag mitt stökiga rum, så nu är jag riktigt nöjd!
Sen så kom Hammar och hämtade mig, vi skjutsade även hem Liwen samt köpte godis, eller rättare sagt, jag köpte godis! 
Så nu är jag här hos hammar. 
Men måste kila nu för han börjar bli otålig!

Ha det så bra!
 
Här är en bild på mig och Alex från i sommras.
Fan vad jag längtar till sommaren!


































Hejsvejs! / Frida

Kommentarer
Postat av: alexandra

wiie där var vi bruna och fräscha :)

2009-01-22 @ 23:44:00
URL: http://alexfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0