22 Januari

Jag har haft världens huvudvärk och feber några dagar nu och blev därför hemskickad från jobbet, vilket antagligen var bäst. Fredde var gullig och hämtade mig och så slänge vi oss i soffan såfort vi kom hem. Efter alvedon och vila kände jag mig bättre och blev väldigt sugen på sockerkaka, så jag bakade en. Samtidigt ringde Matte och undrade om han och Acke kunde komma förbi en stund och eftersom att jag mådde bättre tyckte jag att dom var värda att smaka min goda kaka. Så dom var här en stund på fika och så tog vi lite frisk luft och en prommis med Ella. Väldigt mysigt och skönt trots min lilla sjukdom.

Blir nog hemma från jobbet imorgon. Känns sådär lagom snällt att bemöta kunder när man är sjuk så istället får jag ligga i sängen och bli frisk. 

                                                                                                  Jag & Ella myser!


/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: emeli

nemen bebis :D va söt!

2009-02-11 @ 18:16:39
URL: http://emelisofinorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0