Tisdag

Helgen är över och även första dagen på veckan. Alttså är vi lite närmre helgen igen ;D
Men iaf, i helgen har jag hunnit med väldigt mycket vilket har varit väldigt skönt! Jag har bla haft mysiga tjejkvällar, shoppat, gymmat, kollat lägenheter och träffat Matte som är hemkommen från Thailand. Väldigt brun är han, orättvist.
Någon utgång blev det dessvärre inte då de flesta plånböckerna är tomma nu och det suger ju ganska rejält. Vill ha lite lön och stuiebidraget nu känner jag, men det är ju faktiskt inte så långt kvar :)

Idag har vi en riktig slappis dag i skolan eftersom att niorna kommer och hälsar på och därför är flera lektioner inställda. Vi har alltså bara två lektioner idag, varav en är mentorstid :)
Känner att jag och Frida är väldigt dåliga med det här att blogga också, men det kommer...

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0